Tuesday 13 March 2012

Me as Committee~


Assalamualaikum...
semoga semua berada dalam keadaan sihat walafiat dan sentiasa peroleh rahmat Allah swt.





tengok gambar tag nama kat atas,yes !
1 pengalaman yang saya takkan dapat lupakan,iaitu menjadi "committe" bagi program Productive Muslim Seminar.Program ini berlangsung di UIA selama 3 hari.Dan saya ditugaskan untuk memegang post "catering".Kerja yang sangat senang.Sponsor makanan selama 3 hari ini adalah daripada Hadramawt Restaurant.Alhamdulillah dapat rasa makan makanan Arab dan Yaman.


Pengalaman yang sangat bermakna dan berharga bagi saya.Kalau nak tahu,program ni "fully English".hmm tergagap2 jugalah bercakap dalam bahasa Inggeris dengan peserta yang datang."Post-mortem" pun dalam English juga.Cuba jangan tak cuba.^_^


Selain itu,program ini sangat bagus kerana inilah pertama kali saya dapat lihat ahli-ahli jawatankuasa yang melibatkan gabungan ajk luar dan ajk dalam negara bergabung tenaga dan bekerjasama bagi menjayakan program ini.Dapat kawan baru dengan mahasiswa luar negara,satu kenangan yang sangat bermakna.moga ukhuwah terus berkekalan.






Program anjuran One Heart Creative Solutions ini telah menjemput "speaker" dari luar negara iaitu En. Mohammed Faris,Founder & CEO,Productive Muslim Ltd.




Bagi saya seminar ini sangat meninggalkan impak yang berkesan kerana telah menerapkan pelbagai tips-tips untuk berjaya,bukan hanya berjaya di dunia sahaja,malah juga berjaya di akhirat kelak.Forum Intelektual juga sangat baik dikendalikan oleh En. Faris bersama dua orang panel Ust. Zaharuddin dan Dr. Harlina.

Selepas 3 hari program pun tamatlah sudah.Hari ke 4 pula diadakan "dinner" bagi "committee" di Hadramawt Restaurant.Pertemuan terakhir antara satu sama lain.huhu.(T_T)





Akhir kata,rindu dengan sahabat-sahabat "committee" semua.Kalau ada jodoh Insyaallah jumpa lagi.

p/s : ada peluang ambil peluang,
ada kesempatan jangan lepaskan,
kutip pengalaman yang ada,
pengalaman sangat bermakna,
kenangan takkan ku lupa. ^_^




Sedikit gambar kenangan~


En Faris dan Ahli Jawatankuasa Program







Kakitangan One Heart dan Dr. Harlina






Peserta seminar.






"Intelectual Forum"






Our VIP~ lunch.











Fe Germs from our participants.













Dinner at Hadramawt Restaurant.











Nice germs.






Me and Friends *_*









TQ =)

No comments:

Post a Comment